check
מועדון בוגרי הפקולטה | הפקולטה למשפטים

מועדון בוגרי הפקולטה

בוגרות ובוגרים יקרים של הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית,
 

לפני כמספר שנים חגגנו ביחד עם הפקולטה למשפטים 60 שנה להיווסדה. רבים מאתנו הגיעו לאירוע וזיכרונות הנוסטלגיה הרומנטיים הציפו את הלב, ולעוד רגע קט חזרנו לחוויות, לריגושים ולחברים שליוו אותנו בתקופת הלימודים הנפלאה בירושלים.

 

חלקנו סיימו את לימודיהם רק לאחרונה, ולחלקנו כבר נכדים שלומדים על אותו הספסל בפקולטה. אבל, המשותף לכולנו אלו רגשות הגאווה והשייכות לפקולטה הוותיקה והמכובדת בהר הצופים.

 

מאז האירוע עלו קולות רבים לגבי המשך פעילות הבוגרים, כפי שנעשה במוסדות רבים בכל רחבי העולם. ואכן, לפני כמספר שנים הקמנו את עמותת "מועדון בוגרי הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים".

 

בשלב הראשון העמותה עוסקת בחידוש ה"נטוורקינג" בין הבוגרים; הפקת אירועי "בוגרים על הבר" ואירועי בראנץ ; הקמת תכנית מנטורים ; פרויקט פודקאסט משפטי; מתן תמיכה למפגשי מחזור; שירותי השמה וייעוץ קריירה בחינם לבוגרים, ועוד. ובהמשך בכוונתנו להתרחב לפעילויות נוספות ומגוונות כמקובל בארגוני בוגרים במוסדות המשפטיים המובילים בעולם.

 

פסיפס הבוגרים שלנו מורכב ממגוון רב ואיכותי של אנשים שמהווים היום את אמות הסיפים של החברה הישראלית בכל תחומי החיים. ביחד כארגון הפוטנציאל של פעילויות משותפות הוא אדיר.

 

אנו קוראים לך להירשם בחינם למועדון בהליך של רישום מוקדם ומהיר ובהמשך הדרך לקחת גם חלק בפעילויות השונות.

 

גיל פכט  ואמיר לוזון

מייסדי מועדון בוגרי הפקולטה למשפטים

 

כתובת דוא"ל:  info@law-alumni.org

כתובת אתר האינטרנט: https://www.law-alumni.org

לקבוצת העמותה בפייסבוק