מפגש היכרות עם כתב העת Israel Law Review

תאריך: 
ג', 23/07/202420:00
מיקום: 
Zoom
מרצה: 
פרופ' יעל רונן

למתענינים בהשתתפות במערכת הסטודנטים לשנה"ל תשפ"ה:

הזמנה למפגש היכרות עם כתב העתIsrael Law Review

ביום ג', 23 ביולי 2024, בשעה 20:00 (בזום)

כתב העת האקדמי הבינלאומי Israel Law Review, היוצא לאור באנגלית, מתמקד בנושאי זכויות אדם, משפט ציבורי ומשפט בין־לאומי. כתב העת מנוהל על-ידי מרכז מינרבה לזכויות האדם בפקולטה למשפטים, ומוצא לאור על ידי Cambridge University Press, אחת ההוצאות האקדמיות היוקרתיות בעולם.

 

בימים הקרובים יתפרסם קול קורא להגשת מועמדות למערכת הסטודנטים־ות של כתב העת בשנת תשפ"ה. עבודת המערכת כוללת הערכה ושיפוט של מאמרים המוגשים לכתב העת, מתן הערות למחברים, והכנה לפרסום של מאמרים שהתקבלו. זו הזדמנות להעשרת חווית הלימודים מבחינה אינטלקטואלית, לחשיפה לחזית המחקר, ולשיפור מיומנויות באנגלית.

מוזמנים להגיש מועמדות תלמידות ותלמידי כל התארים בפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית. החברות בכתב העת היא לשנה שלמה, נחשבת קורס ששפת ההוראה בו היא אנגלית, ומקנה 4 נ"ז.

לקראת תהליך הגשת המועמדות נקיים מפגש היכרות עם העורך הראשי של כתב העת פרופ' יובל שני, העורכת האקדמית פרופ' יעל רונן, המנהל המקצועי של מרכז מינרבה לזכויות האדם עו"ד דני עברון, וחברי וחברות של מערכת בשנת הלימודים תשפ"ד, אשר יספרו על כתב העת וחוויית העבודה במערכת, ימסרו פרטים על תהליך הגשת המועמדות, וישיבו על שאלות.

המפגש יתקיים בזום ביום שלישי, 23 ביולי, בשעה 20:00

קישור ישיר לזום

הרשמה לקבלת תזכורת וקישור כאן.

אנו מזמינים אתכם לבקר באתר של כתב העת וכן בעמוד הפייסבוק של מרכז מינרבה כדי להתרשם מפעילותנו.

למידע נוסף ושאלות ניתן לפנות אל פרופ' יעל רונן, בכתובת yael.ronen@mail.huji.ac.i