check
עו"ד הגר אלון-וינדמן ז"ל | הפקולטה למשפטים

עו"ד הגר אלון-וינדמן ז"ל

עו"ד הגר אלון-וינדמן ז"ל

1978-2013

הגר אלון

 

הגר אלון-וינדמן נולדה ברחובות ב-1978, בת להרצל ויפה, אחות ליערה וירדן. בצבא שירתה כמש"קית ת"ש בחיל האוויר ולאחר שחרורה למדה משפטים באוניברסיטה העברית בירושלים.

בתום לימודיה התמחתה במשרד גורניצקי ונשארה לעבוד במשרד כעורכת דין. הגר עסקה בתחום המשפט המסחרי וייעצה לחברות ציבוריות רב-לאומיות, חברות ביטוח, בנקים ומגוון לקוחות מובילים בכלכלה הישראלית. בגיל צעיר הגר ייצגה לקוחות בעסקאות ענק שהייתה להן השפעה ממשית על המשק הישראלי. עד מהרה הגר קודמה לשותפות והייתה לאחת מעורכות הדין המבטיחות בארץ.

תוך כדי עבודתה במשרד גורניצקי, הגר נישאה לאורי וביחד עמו הביאה לעולם את נוגה ואת זוהר. היא היטיבה לשלב בין קריירה מקצועית מתפתחת ומבטיחה לבין הורות משמעותית ומסורה.

הגר הייתה אדם מלא שמחת חיים, היו בה חדות ועומק, ידענות וחריפות שכל, בצד רוך ונועם הליכות, אמפתיה וחוש הומור. היא אהבה אנשים ואנשים אהבו אותה.

הגר נפטרה ממחלת הסרטן בהיותה בת 35 בלבד והותירה אחריה הורים, אחיות, בעל ושתי בנות קטנות.

אבל על לכתה בטרם עת, ראה משרד גורניצקי להעלות על נס את זכרה ואת מורשתה של הגר, באמצעות הקמת קרן מלגות גורניצקי על שם עו"ד הגר אלון ז"ל. כמו הגר בחייה, הקרן מקדמת ערכים של מצוינות, ערכיות והתמדה. תומכת ומעודדת סטודנטים מצטיינים להתמיד בעשייה שלהם ולהציב לעצמם יעדים משמעותיים.